De veiligheidsregio Noord-Oost Gelderland heeft bepaald dat wij in verband met het coronavirus onze sanitaire voorzieningen moeten sluiten tot 1 juli. Huren van een accommodatie is mogelijk. Kamperen? En u bent niet afhankelijk van het toiletgebouw? Dan bent u van harte welkom. Lees hier antwoorden op veelgestelde vragen omtrent corona en volg ons op Facebook om automatisch op de hoogte te blijven

Veelgestelde vragen omtrent het coronavirus in relatie tot uw vakantie bij Camping 't Hilgelomeer

In verband met het coronavirus ontvangen wij de afgelopen weken veel vragen van onze gasten, wat heel begrijpelijk is. De vragen die wij het meest krijgen, hebben wij hieronder voor u op een rij gezet. Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

LET OP!!   Deze vragen en antwoorden zijn op basis van de Nederlandse noodverordering!!


Overal waar [DATUM] wordt benoemd bedoelen wij de datum 1 juli


Ik heb een vakantie geboekt en mijn aankomstdatum is op of na [DATUM]. Krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

Nee, indien uw aankomstdatum na [DATUM] is wordt uw vakantie conform de RECRON-voorwaarden geannuleerd. En dient u een deel van het totale reserveringsgeld dat is overeengekomen te betalen mits u niet op de dag zelf annuleert. Annuleert u op de dag zelf, dan betaald u de volledige prijs die overeengekomen is.


Ik heb een vakantie geboekt en mijn aankomstdatum valt binnen de periode van [DATUM]. Krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

U wordt dan automatisch door ons aangeschreven en leggen u uit wat de mogelijkheden zijn. Bent u niet aangeschreven door ons. Meldt dit dan z.s.m. telefonisch of bij voorkeur via mail.


Als ik als buitenlandse gast niet kan of wil komen en mijn aankomstdatum ligt op of na [DATUM] kom ik dan in aanmerking voor een voucher?

Indien u als buitenlandse gast niet kan of wil komen, op of na de bovengenoemde datum, vanwege het feit dat u niet naar het buitenland wil of mag reizen, kunnen wij u niet tegemoet komen met een voucher. Wij zijn gebonden aan de geldende Nederlandse noodverordeningen. Indien u wenst te annuleren zijn de normale geldende annuleringsregeling uit de betreffende RECRON Algemene Voorwaarden van toepassing. Download algemene voorwaarden RECRON en huisregels.


Ik ben geheel zelfvoorzienend. Mag ik dan naar de camping komen?

Ja, u mag gewoon naar de camping komen, indien u niet afhankelijk bent van de sanitaire gebouwen. U dient zich dan strikt aan de voorwaarden te houden die op ons terrein tijdelijk gelden. U krijgt deze voorwaarden uitgereikt bij het inschrijven.


Ik ben al op jullie terrein en de regelgeving verandert. Mag ik dan blijven staan tot de datum die ik geboekt heb?

Wij volgen de richtlijnen van de Overheid, RIVM en de VNOG. Als deze ons voorschriften, mondeling dan wel schriftelijk, mededeelt dan zullen wij daar naar handelen. Als dit betekent dat u per direct van het terrein af moet. Dient u daar gehoor aan te geven.


Ik wil omboeken. Is dat mogelijk? En wat als dat duurder is?

Wij brengen voor het omboeken niets in rekening. Mocht uw vakantie hierdoor duurder uitvallen, zult u de meerkosten moeten betalen. Omboeken is alleen mogelijk indien dit in hetzelfde jaar is.
Als u wilt omboeken naar 2021 ontvangt u van ons een waardebon. Wij beginnen met reserveren voor 2021 op de 2e zaterdag van januari van dat jaar. Dan kunt u uw waardebon verzilveren.


Als ik voor de waardebon kies en niet binnen een jaar kan boeken. Krijg ik dan mijn geld terug?

Nee, er wordt geen geld terugbetaald. U zou wel de waardebon kunnen overdragen (verkopen of schenken) aan bijvoorbeeld een familielid. Als u dit doet stel ons dan hiervan op de hoogte via de mail.


Ik heb een waardebon gekregen. Kan ik dan al voor 2021 boeken?

Nee, dat is niet mogelijk. Wij beginnen met reserveren voor 2021 op de 2e zaterdag van januari van dat jaar. Dan kunt u uw waardebon verzilveren.